03.11.09

Fešák Johnny Depp se bojí o děti!


Hollywoodský herec Johnny Depp má jeden sen. Rád by si někdy prošel s dětmi Disneyland, aniž by ho někdo poznal. To se ale nikdy nestane. Depp však svou rodinu nechce sdílet s veřejností. Na to ji příliš miluje. "Moje děti jsou důvodem mé existence na tomto světě. Jsou tím největším darem. Dal bych všechno za to, abych je mohl ochránit," říká Depp.

Nejsem žádný hrdina

Šestačtyřicetiletý Johnny Depp má s francouzskou zpěvačkou Vanessou Paradis dvě děti. Sedmiletého "Jacka" Christophera III. a desetiletou Lily-Rose Melody. Společně žijí stranou showbyznysu ve svém sídle v jižní Francii. Slavný herec si nepřeje, aby jeho děti jednou kráčely v jeho šlépějích. "Moje děti považují mou práci za samozřejmost. Milují, když jim ukazují různé kostýmy. Ale upřímně doufám, že se Lily-Rose a Jack nebudou chtít stát herci - z toho mám největší strach," říká. "Jsem jen herec, žádný hrdina," pokračuje Depp. "Pro mě je teď opravdu důležité jen jedno: Aby na mě moje děti mohly být pyšné! "

4 komentáře:

  1. hmm, nedivím se, taky bych se bála.. x)

    OdpovědětVymazat
  2. njn,já bych se taky bála ...

    OdpovědětVymazat
  3. JOhnny To má v hlavě v pořádku narozdíl od jiných.. x) je to skvělý herec.. A já bych se taky určitě bála.. x)

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko ty že by ses bála?? vždyt i tak strkáš svou dceru na internet..

    OdpovědětVymazat